datan!

Hejsan!
har inte skrivit på jättelänge nu kom jag på så jag skriver nu haha
idag så va jag i skolan, såklart så va det ju inte så kul haha men det måste man ju så...
vid kl 11 ungefär så hade vi lovfika och sedan så hade vi engelska. när vi slutade så gick jag, dogge, anton och nick till maxi :)
vi träffade ju smugglarkungen där också!!!
han är ju bara bäst asså haha
men nu sitter jag här och pressar in musik i martins IPOD haha den är nog full snart.
men snart så ska vi äta och det blir nog bara att softa i helgen tror jag.
längtar huuur mke som helst till v12!!! ska till sälen då ja :D
men nu så kommer jag inte på någe mer att skriva men jag skriver väll när jag orkar
http://www.youtube.com/watch?v=IXr4ZdbpGtA KOLLA !! :D
HEJ SVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0